Bij verlies van één van de sleutels dient u het storingsformulier in te vullen. De kosten voor een nieuwe sleutel worden gefactureerd aan de huurder.
Noodgeval? (Buiten kantoortijden) Dan wordt er €75 per uur in rekening gebracht.
Bij verlies van één van de sleutels dient u het storingsformulier in te vullen. De kosten voor een nieuwe sleutel worden gefactureerd aan de huurder.
Noodgeval? (Buiten kantoortijden) Dan wordt er €75 per uur in rekening gebracht.
Het vervangen van een defecte lamp valt volgens artikel 240 van Boek 7 van het Burgerlijk Wetboek (Besluit kleine herstellingen) onder kleine herstellingen en dient door de huurder vervangen te worden.
Probeer hetzelfde merk en ampère aan te houden bij vervanging van de lamp.
Wanneer de verwarming niet meer functioneert, is er waarschijnlijk iets mis met de cv-ketel. Vul zo snel mogelijk het storingsformulier in, zodat iemand van het technische team langs kan komen.
Er kunnen meerdere problemen zijn met uw kraan. Lekt uw kraan? Volg dan het onderstaand video.
Komt er helemaal geen water meer uit? Controleer dan de andere kranen. Als daar wel water uit komt, is er waarschijnlijk iets mis met deze specifieke kraan.
Komt er nergens water? Vul dan zo snel mogelijk het storingsformulier in.
Bij stroomuitval kunt u allereerst naar de meterkast nakijken of alle stoppen goed staan. Staat alles goed? Dan is er waarschijnlijk een storing en kunt u dit melden bij de stroomleverancier.
Staan één of alle stoppen omlaag? Probeer deze weer omhoog te doen. Lukt dit niet of gaan de stoppen telkens omlaag? Dan zorgt één van uw apparaten thuis voor stroomstoring. Probeer dit te controleren door alle apparaten van stroom los te koppelen.
Doet uw internet het niet meer? Kijk allereerst op de website van de internetprovider of er een storing is, staat dit niet vermeld? Kijk dan ook nog even via Allestoringen of er veel storingen zijn gemeld in het laatste uur.
Ook niet?
Probeer allereerst de modem 10 seconden uit te zetten en te herstarten. Werkt uw internet nog steeds niet? Pak dan een paperclip en druk het reset-gaatje achter de modem in tot dat alle lichtjes op de modem uit gaan of rood branden. Wacht enkele minuten af, doet uw internet het nog steeds niet? Neem dan contact op met uw internetprovider.
Heeft u problemen met de wasmachine of droger? Probeer het probleem allereerst te zoeken op internet voor een oplossing. Lukt dit niet? Vul dan het storingsformulier in en wij nemen contact met u op.
WC verstopt? Bekijk de onderstaande video.
Wasbak verstopt? Bekijk de onderstaande video.
Douche verstopt? Bekijk de onderstaande video.
Heeft u een vermoeden dat er een probleemp is met de cv-ketel? Vul dan zo snel mogelijk het storingsformulier in.
Heeft u last van ongedierte? Probeer allereerst te controleren of er niets in het huis is wat het ongedierte aantrekt zoals eten of geuren.
Zo niet, koop dan een bestrijder wat per ongedierte kan verschillen. Zoek eerst op internet wat helpt en schaf een bestrijder aan.
Let op: de schade veroorzaakt door ongedierte kan verhaald worden op de huurder.
Bij het verlies van de afvalpas dient u zelf een vervanging aan te vragen via de gemeente. Dat kan via deze link.
Werkt het rookalarm niet meer, hoort u het geluid slechter dan eerst of piept het alarm? Probeer dan allereerst de batterijen te vervangen. Probleem niet opgelost? Vul dan het storingsformulier in.